FRESH & CLEAR

Jag var i djuraffären Grizzly och köpte mer rosetter till Pärla och lite annat.
Självklart följde Pärla med in i affären eftersom hon älskar människor och personalen på Grizzly bara älskar Pärla. Medans personalen kelade med Pärla så gick jag och mamma och plockade på oss massor med godsaker ;)

Pärla gick fram till vatten fontänen/automaten och bara älskade den. Jag frågade henne om hon ville ha en lika dan och hon sa ja.
Jag har tänk att köpa en sådan fontän sedan jag skaffade Dollar, men det har aldrig blivit av men nu så valde Pärla den och snart så ska vi koppla in den och testa om Dollar också gillar den.
Han brukar inte vara så kräsen så jag tror nog att det kommer gå bra ;)

Undrar om katterna gillar BARF maten... Det måste jag testa! Annars får hundarna lite annat att tugga i sig ;)

Kommentarer
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Stackars hundarna som är så rädda :(

Hoppas allt går fint med Pärlas första nyår nu :)

Det tycker jag lät som en bra ide, ett ljudisolerat rum. Vi har tur för på vår toa hörs raketerna i princip ingenting så om katterna skulle tycka de va läskigt kan dom gå dit.

Hoppas du och djuren har en supertrevlig nyårsafton! Gott nytt år på er :D

2009-12-31 @ 13:46:50
URL: http://www.kattfamiljen.se
Postat av: Royalicious

Detsamma! ;)

2009-12-31 @ 16:49:58
URL: http://royalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0