KATT-GALEN

Åh vad jag blir suktad på mer katter!
Jag har dreglat efter den nya kullen som Hallongläntans precis har fått mellan 
Xander Leonidas of Eulalie och S*Hallongläntans Janina Juvel.
Jag är säker på att kattungarna kommer bli helt fantastiska!
Och planerna mellan S*Ragagucci´s Tiger of Sweden och S*Hallongläntans Pinja Preussen. Jag är säker på att ungarna kommer bli helt uuundarbara!

Och sen Cas-Sus planer mellan PL*Koc-Pol Cat Macho och S*Cas-Sus Cara Mia. Gud så söta de kommer bli!
(Om det blir några såklart.)

Men herre gud vad jag bara älskar katter! Vi får fixa min katt-uteplats och reda ut Dollars magproblem innan vi planerar mer katt. Men jisses vad underbara de kommer att bli.
Jag skulle kunna vara ett jourhem bara för att få ta hand om katter, eller djur över huvud taget men speciellt katter.
Eller fodervärd bara för att få ta hand om kattungar. Nej nu får jag sluta dregla efter katterna!

Jag ska ha en eller två till Ragdolls i framtiden. Kanske rent av ett helt katteri med katter! Det skulle jag trivas med. Ragdolls är ju bara så vackra och mysiga.
Jag får väl helt enkelt fixa dendär uteplatsen så fort som möjligt och sen bygga ut så jag kan skaffa på mig mer katter att älska! Det blir mer kattbajs, men det är det värt!



Nästan nybadad suris ♥


Kommentarer
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Hihi vilken söt nybadad suris ;)

Våra pojkar fick ta sig ett julbad strax innan jul, det behövdes verkligen. Just pojkar blir så flottiga i pälsen vid svansen och ryggen.

2009-12-27 @ 21:52:12
URL: http://www.kattfamiljen.se
Postat av: Royalicious

Jag badade henne lite innan jul också. Det är inte en helt nytagen bild :)

Jo, det har jag märkt med Dollar. Speciellt hans rygg päls är väldigt fet. Så fort jag åker förbi en djur affär så ska jag köpa mer shampoo så han också kan få bada lite. Då blir han nog glad.



Som kattunge älskade han att duscha.

2009-12-27 @ 22:02:17
URL: http://royalicious.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha vilken goding :D

2009-12-28 @ 12:44:31
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Royalicious

Tackar :)

2009-12-28 @ 17:42:01
URL: http://royalicious.blogg.se/
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Såg på facebook att du skulle handla foder, orijen? Hoppas du hittade det och att det funkar :) antar att du redan vet men vänj dom försiktigt vid det, blanda ut i den gamla maten i början. Håller tummarna!

2009-12-28 @ 19:00:22
URL: http://www.kattfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0