19112009

Igår hade jag ett möte med rektorn, mina mentorer och skol kuratorn, som ett vanligt utveklings samtal fast viktigare... Vi pratade om min höga frånvaro osv.

Efter skoldagen gick jag till Swedbank i Haninge Centrum och mötte pappa, vi fixade ett nytt kort till mig och en ny dosa till honom. Jag får förmodligen mitt kort på måndag, sen ska jag förmodligen ut och shoppa! :-)
Jag och pappa åt dagens på krogen Viking i Handen och sedan gick vi in på bageriet brevid och köpte Napoleonbakelser, sedan åkte vi hem och när jag kom hem var mina garderobs dörrar uppsatta! Yippie!
Det blev jätte fint och efter att jag klistrade fast de svarta popstick blommorna från IKEA på den helvita dörren så blev det klockrent! :-)
Fikade med mamma, pappa och hans kompis vid köks bordet och fick reda på att Pärla hade hoppat ut ur mitt sovrums fönster medans jag var i skolan, men som tur var hittade en av grannarna henne och tyckte att det inte stämde att hon var ute, och så hade hon studerat henne när Pärla har suttit och spanat på balkongen så hon visste att hon var våran katt, stackars Pärla, mamma sa att hon var helt livrädd! :-(

Jag måste lämna in min sovrums matta på kemtvätt(?) Dollar kissade på den för länge sedan och sedan dess har den legat på balkongen, jag börjar sakna min matta... Sen ska jag köpa en till så blir det perfekt när jag rullar ut dem på mitt fina golv! :-)

Och jag vill bli kattuppfödare bara mer och mer! Låter inte "Royalicious Ragdoll's" bara sååå elegant? Det är liksom varmt, elegant men ändå inte stroppigt. Jag skulle älska att ha ett eget katteri, att få skapa och föravidare liv + så älskar jag katter! Jag önskade mig katt i 15 år och efter 15 år så köpte jag katt, halvt utan mammas tillåtelse, jag skulle bara ha en katt, det blev Dollar, min lilla prinskorv! Sen nu köpte jag en Ragdoll flicka, Pärla.

Haha, brevlådan är trasig så brevbäraren måste pressa ner posten i brevlådan. När jag och katterna låg på sängen i mitt sovrum och tittade på TV tillsammans så kom posten, katterna blev såå rädda! Dollar hoppade upp och stirrade vaktande ut i hallen och Pärla ställer sig upp, tittar ut mot hallen och morrar! Det var sååå gulligt. Jag tror att hon har vart för mycket med Lexie, haha.

Snart är det Jeff's födelsedag, han fyller 19 om bara några dagar... Då blir han en stor pojke! Min stora pojke! :-)
Men nu ska jag titta på Huset Anubis på Nickelodeon tillsammans med mina katter! ♥

 < Dollar & Pärla > 

Love, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0