21112009

God morgon! Jag vaknade för ca. 5 minuter sedan och nu ligger jag här på sängen och njuter av solen, mitt städade rum och April Stevens - Teach me Tiger, tillsammans med mina katter... mysmysmys!

Igår hände abosolut ingenting, helt dött var det, så jag fick lov att spela lite Sims 2 för att få tiden att gå... Sen senare på kvällen somnade jag till filmen "The Dentist" och så hade jag en jätte konsit dröm om min gamla skola, vi var möss och grejer, helt konstigt haha...

Katterna mår bra, alla mår bra, allt är bra, det är lite tråkigt hur bra allt är... YAWN!
Det här börjar bli lite halv tråkigt... Jag får väl somna om då... God natt ♥


♥ Lots of love, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0