041009

Ääääntligen har jag fått min älskade Pärla! Helt underbar är hon och det gick så bra mellan henne och Dollar :-)

Dollar blev rädd för henne, haha, men allt gick bra. Det ända som har hänt är att hon började pipa efter sin familj när vi satte ner henne på golvet och hon fräser åt Dollar så fort han försöker komma för nära och då backar han undan och sedan försöker han visa hur manlig han är, haha!

Dollar har sovit på min datorstol hela natten, som han alltid gör och lilla Pärla hittade vägen upp till min säng :-)

Utställningen gick jätte bra, kunde ha gått bättre men det gick bra. Hon förlorade mot en Europa Champion i 3-6 månader ställningen men domaren hade lite svårt att välja vem ha skulle ta, men han tog Europa Championen som var äldre, men jag måste säga att hon var en riktig go´bit :-) Men, men bättre lycka nästa gång, förmodligen i November :-)

Nu måste jag säga god morgon till mor & far och ta hand om katterna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0