190909

Guuuud vilken underbar dag!
Idag har jag städat mitt lilla hus och min hund Lexie skulle pront vara ivägen, hela tiden, antigen var hon på madrassen, eller under den så jag bäddade över henne istället-haha. Nu sitter jag här på sängen och njuter av det städade huset och det fina vädret med min underbara Lexie "Muschi" brevid mig och min älskade katt--Dollar "Mulli" ligger på byrån vid fönstret och slappar.

För ett par dagar sedan fick Lexie en fiske krok i läppen, vi åkte till Bagarmossens djurklinik eftersom hon vägrade sitta stille när vi skulle få ut den och de fick lov att ta bort den. Allt gick bra förutom hur de behandlade henne, jag föredrar Kolatorp, de är så underbart gulliga där, både mot ägare och djur. Men nu mår Lexie prima.
Både jag, Lexie och Dollar ser fram emot den nya lilla prinsessan--Pärla som kommer om två veckor.

Ojsan, glömde berätta om det fina halsbandet vi köpte medan vi var hos vetrenären, ett svart läder halvstryp halsband med röda oäkta rubiner på, hon är så gullig i det!

Jeff kommer hit i Oktober... Underbaaart! Jag längtar så! Vi kommer förmodligen bo ensamma i lägenheten och mysa, mysa, mysaa! Hihi.

Men, men, nu ska jag & djuren titta klart på Stargate Atlantis på 6:an :-)


♥ Kisses & Hugs,
             Lady Sophia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0