Lilla Pärla

På den senaste tiden har Pärla blivit jätte "mammig". När jag är påväg att lämna rummet klammrar hon sig fast vid mina ben och skriker och ber om att jag ska stanna, när jag väl står utanför dörren försöker hon rymma efter mig och hon sitter vid dörren från att jag går tills att jag kommer.

När jag är hemma med henne så är hon vid min sida hela tiden och hon jag ropar på henne så kommer hon omedelbart. Hon ska vara med på allt jag gör och hon har full koll på allt jag gör.

Och när min bror stod i dörren och lockade på Pärla i förrgår så stod hon på avstånd och tittade på honom tills hon fick min tillåtelse, då gick hon fram och visade upp sig, sen gick hon tillbaka till mig.

Hon vill att jag ska prata och klappa henne hela tiden också. Hälst ska jag bära henne när jag går också :)


Kommentarer
Postat av: Nina & Alvin

Charmiga Pärla :-)



Nu är Alvin kastrerad! Han ligger i sängen och vilar. Han gick upp för trappan och hoppade upp själv så ganska pigg är han.

2010-04-07 @ 14:12:47
URL: http://alvintheboss.blogg.se/
Postat av: Nina & Alvin

Jobbigt med kastrering och sterilisering. Jag oroar mig lätt i onödan... Tur att det gick bra för Dollar!



Alvin blir piggare och piggare nu. Han återhämtar sig snabbt :-) Så skönt att ha det gjort!

2010-04-07 @ 18:43:11
URL: http://alvintheboss.blogg.se/
Postat av: En Romantisk Saga

nej men gud vilken sötnos :)

2010-04-14 @ 18:12:46
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0