Lite av allt

OK då har jag fått reda på att alla Ragdolls har en påse längst ner på magen, trodde nästan det när jag läst men mest står det att dom har de när dom är unga-hmm konstigt, felaktig information på internett ;-)

Och våran Siberian husky blandis måste förmodligen till veterinären ang sitt navelbråck och så vill jag att veterinären ska undersöka Dollars mage. Han verkar ha ont i den -igen! Han piper till som att han har ont när jag klappar honom och närmar mig nedre delen av ryggen till svansen, rumpan får jag inte röra alls och nedersta delen på magen verkar vara lite svullen och där försökte han nästan bita mig när jag rörde! Extra svullen och ont har han precis innan han ska gå och bajsa. Så något fel är det.
Han både bajsar och kissar bra. Och så äter han som vanligt också. Men vi ska kolla vad det är för någonting som spökar hos honom.

Lexie Löper och det är som det är, hon får inte vara ute med dom andra hanarna och hon får vara inne i mitt hus på heltid nu, fast det tycker hon om och det blir hon lugnare av. Och så får hon ju kattmats resterna så det är ju rena lyxen!

Och jag funderar på om jag ska börja promenera med Flingan, hon måste gå ner i vikt. Våran lilla tjockis. Det är inte bra för hennes hälsa att vara så rund som hon är.


Scrolla gärna ner och titta på bilderna på Pärla i det tidigare inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0