Morgon och snart

Jag och mamma har precis vart ute med Pärla, hundarna och mitt brorsbarn Sebastian på gräsmattan. Dollar fick stanna hemma.
Pärla hade roligt, hon ville nästan bara vara nere vid vattnet. Sorgligt nog hade jag inte kameran med mig.

Nu sitter vi här på soffan och bloggar medans vi tittar på fåglarna utanför fönstret och barnprogram på Nickelodeon.
Katterna har fått mat och snart ska jag gå ner till stora huset och leta efter mat till mig, men först så måste jag och Pärla väcka pojkvännen. Det är Pärla bra på. ;-)


Det är verkligen vårigt ute. TASS!

Kommentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Mjau, vilken härlig och vacker bild! /Tass, katterna på Katthemmet Kompis

2010-04-25 @ 21:38:44
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0