S*Hallongläntans Pärla Preussen

Här kommer det lite bilder på Pärla!
Jag har trott att hon blivit lite små tjock på sista tiden, men idag när jag borstade henne så kändes kroppen väldigt bra, en liiiten påse på magen, men jag har hört att Ragdolls kan ha det när dom är unga. Men PÄLSEN!!
När jag drog ut pälsen på hennes mage räkte den ner till fötterna på henne! Och den är så mjuk, så mjuk.
Det känns som att man kramar ett litet moln när man gosar sig in i hennes silkes lena päls.
Och hon kurrar och spinner högt och tydigt, i princip hela tiden.
Pratglad är hon också, svarar gärna tillbaka när man pratar med henne ;-)


Foto: Sophia Raippalinna

Visst har hon blivit fin?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åååååhhhh, vad fin hon är!!! Jag träffade hennes syster Pandora på utställningen idag i V-H, de är mycketlika varandra, men Pärla är helt gudomlig!! älskar

2010-04-24 @ 19:19:56
URL: http://www.hallonglantans.se
Postat av: Åsa

...och du - alla Ragdolls har en Tigermage - dvs påsen längst bak på magen, inte bara de unga. ;o)

2010-04-24 @ 19:21:14
Postat av: MODEKATT <3

Hihihi så tycker jag också om dina katter, de ser så gosvänliga ut!!



Pärla är så otroligt vacker!Alldeles underbar!

2010-04-24 @ 23:21:00
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: Eva

tycker att det börjar bli dax att leta utställningar till prinsessan :)

2010-04-25 @ 08:36:00
Postat av: Tina

Vilken vacker katt! Och vilka fina bilder!

2010-04-27 @ 19:15:01
URL: http://travellingcat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0