Idag

Nu ligger vovvarna och värmer sig i min säng efter en hel del lekande utomhus.
Ni förstår, våra hundar har fri tilllgång till att gå ut eftersom vi har ett stort järnsmides staket runt hela tomten.
Så hundarna får gå in och ut hur de vill, de är för det mesta ute hela dagarna, de älskar det.

Nu är jag ju barnvakt åt Tyzon igen så hundarna får vara ute i chift(?) eftersom Whiskey och Tyzon inte går så bra ihop, men det gör ingenting för Whiskey ligger för det mesta inne i sängen och sover.

Vad skulle Whiskey göra om han inte fick ligga och håra ner våra sängar, soffor, kläder m.m ?
Han skulle bli så deprimerad om han inte fick göra det.

Han älskar att sitta på soffryggarna också.

Men nog om hundar.

Katterna är så mysiga och Pärla bara växer och växer.
Hon har gått från en jobbig bebis till en jobbig unge! Hon gnäller knappt längre! Hon har slutat att gluffsa i sig allt hon ser! HON HAR BÖRJAR BRY SIG OM HUR HON SER UT! Hon börjar bli stor...
Jag blir nästan gråtfärdig när jag tänker på det, min lilla flicka börjar bli stor!

Hon är 4kg tung och hon börjar bli mogen. Vad ska jag göra?
Någon som är med på att bygga en kattunge maskin som gör så våra små pälsklingar är småttingar förevigt?

Fast igentligen så har jag ju ingenting emot att dom växer upp, dom går ju från söta och underbara till vackra och underbara.

Ursäkta för den dåliga kvalitén på bilden men den är tagen med en webb kamera men det är Pärla och Dollar som sover :)













Kommentarer
Postat av: Nina & Alvin

Gillar designen! :-)



Ja, de växer otroligt fort! Ska vi kastbyta Alvin mot Pärla så får jag testa på en stor katt och du få en kattungen igen? ;-) Haha!



Spännande och se vem som blir störst! Om Alvin blir en stor eller liten hane återstår att se.. Åker hem till min mamma imorgon och då ska jag väga honom!

2010-02-25 @ 18:01:54
URL: http://alvintheboss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0