Jag måste börja fotogragera igen

Jaa, jag bara måste börja fotografera igen men jag har vart så omotiverad den senaste tiden.
Det är snöns fel! Jag är som en solcells lampa, om jag inte får solljus så fungerar jag bara inte.

Jag funderar på att skapa världens största hårtork och sedan smälta bort all snö i hela Sverige!
I alla fall här i Gudö! Sen ska jag gå ut och fotografera lite.

Kommer ni ens ihåg hur det gröna gräset ser ut eller känns?
Hur det känns att ha solen stekande mot en.
Att vänta på maten som ligger på grillen.
VARM vind.
Att kunna bada utomhus, vackra varma solnedgångar.

Jag saknar det, för mycket.


Kommentarer
Postat av: eva

gud vad jag längtar till sommaren :) jag som hatar värme MEN i år ska jag inte klaga en enda gång på värme :D.sen skrev du GRÖNT GRÄS ?? måste slå upp det i ordlistan :)

2010-02-20 @ 09:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0