Kameran i Tid

Nej nu ska jag börja ha med mig kameran över allt.
Alla söta stunder som man missar bara för att man inte har en kamera brevid sig!
Jag bara hoppas på att dom en dag ska uppfinna någonting så man kan printa ut bilder från hjärnans minne, då skulle jag ha sååååå många vackra och roliga bilder, sorligt nog även några bilder som man inte vill tänka på som fluffiga mammor i duschen, byte på kattlådor m.m usch... Men, men det skulle i alla fall få bli ett helt gäng med vackra och roliga bilder så det skulle vara värt det.

Mina planer för idag är att hoppas på mer sommar och så snart som det blir fint väder så kommer vi gå ut med katterna och för hoppnings vis ha med en kamera! Jag kanske till och med filmar dom lite :)


Top cats utställning i Bromma. oktober 09

Jag har skickat ett till mail till den där Hanna angående katten eftersom jag skulle upskatta att få veta vad som händer eller har hänt men jag har fortfarande inte fått något svar. Väntar fortfarande, gud jag är så otålig.
Men i alla fall, vad som än händer med henne så kommer hon få leva med tanke på att om ingen annan kan/vill ha henne så får hon flytta hit, tillfälligt eller inte det är bara framtiden som kan veta det :)


Dollar som kattunge, hans vanliga sovställning.

Dollar som kattunge på sin favorit plats. Mellan mig och tangentbordet.

Kommentarer
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Ja visst vore det praktiskt att kunna printa ur bilder ur huvudet. Hihi ibland önskar jag att man kunde stoppa in ett extra Mp3 minne i huvet också, särskilt på sambon som är glömsk ;) hihi elr kanske inte, då skulle de ju inte va han.

Idag ser det ut att bli okej väder, skall försöka komma iväg till skogen idag med pojkarna.

Men va skumt att du inte fått svar ang katten..Ja menar det lät ju super akut liksom och här kommer du och serverar hjälpen på silverfat hmm..

2010-02-05 @ 12:14:21
URL: http://kattfamiljen.se
Postat av: Mamma Eva

Gud vad jag saknar kattunge tiden visserligen är han en stilig prins nu men det är något speciellt med kattungar :)

2010-02-05 @ 14:29:14
Postat av: Nina & Alvin

Alvin tackar så mycket! Känns verkligen som att han växer med rekordfart nu. Han blir både större och lurvigare ;-)



Så gulligt av dig att ställa upp som jourhem till den katten. Förstår att du är otålig. Huvudsaken att hon får ett bra hem :-)



2010-02-05 @ 21:02:18
URL: http://alvintheboss.blogg.se/
Postat av: Tina

Vad fint av dig att ta in den lilla missen! :D



Och ja, vi är två som längtar till värmen.. Nu är det bara slaskigt och snöigt jobbigt.. brrrr

2010-02-06 @ 22:20:40
URL: http://kisen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0