Pärla berättar om gårdagen

Igår var vi i det stora huset hos "mormor" det var jätte roligt, vi fick räkor och så fick vi gå runt och leka.
Dollar gick också runt och utforskade men sen kände han sig tryggast på övervåningen på en hylla bakom massa filmer men det stoppade inte mig från att springa runt och terrorisera!!

Jag har sprungit upp och ner upp och ner upp och ner från trappan och det var jätte kul, man vet ju aldrig om man kanske råkar komma in i någon annan värld nästa gång man hoppar upp eller ner.
Sen har jag gömmt räkor i hela huset, HELA huset.

Sen har jag vart med och tvättat och slängt mig pladdask på golvet för mattes mamma tyckte att det såg så roligt ut. Seeen har jag vart uppe på diskbänken och terroriserat, vart har jag inte vart? Jag har nog vart överallt!

Matte kallar mig ett monster eller en apa...Eller båda delarna!
Hon tycker att jag är ett gosmonster, att jag förstör lika mycket som ett monster och att jag beter mig som en apa ibland. Om hon tycker att jag är ett monster ska hon bara veta vad jag tycker om henne! Men det vågar jag inte säga för då kanske hon badar mig igen... Jag ska inte bli badad, jag är för fin och tuff för att bli badad!

Jag ska sova nu, tassi tassi!
                             
 <Jag nu ... Jag när jag är vuxen >

Ni får också gå in på http://royalicious.blogg.se/design/ och säga vad ni tycker om den kommande designen.
(Kommentera på den vanliga bloggen tack)

Kommentarer
Postat av: Martina

Tyckte bloggen var fin, men helt ärligt gillar jag nog faktiskt denna bättre. Men det är bara för att jag är inne i en sån där ljus och sockersöt period i mitt liv. (:

2010-02-18 @ 16:41:45
URL: http://kattsnack.blogg.se/
Postat av: Heidi,Kattfamiljen.se

Låter som en händelserik dag det. Haha va gott det kommer lukta sen av dom räkorna som är bra undangömda ;)

Designen är snygg men just ränderna får mig att känna mig lite snörrig :P men jag e trött också.

2010-02-18 @ 20:27:11
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Nina & Alvin

Haha, vilken vildkatt!



Gardinerna är köpta på Tradera så jag vet tyvärr inte var man kan hitta dem! :/



Jag älskar den nya designen! Önskar att jag var lika duktig på bloggdesign.

2010-02-18 @ 20:56:02
URL: http://alvintheboss.blogg.se/
Postat av: Modekatt

Den nya designen kändes väldigt Royal, kanske en aning för mörk!

Du kanske kan prova med självaste färgen Royalblue?

Jag vet inte.....

2010-02-18 @ 23:21:45
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0