Söndag

Storstädning sitter aldrig fel, speciellt inte när man får hjälp av både älskling och pälskling!
Och så passade vi på att möblera om lite, det blev dubbelt så stort och dubbelt så bekvämt! Jag har planerat att flytta om lite en längre tid men inte haft ork men nu fick jag ju hjälp av min pojke och världens starkaste katt!

Nu när allt är ordnat och klart så är pojkvännen ute med far och bror och leker med luft pistoler (OSB! INGA DJUR SKADAS! och om ett djur blir skadat så kommer både jag och mamma visa hur det känns mot dom.)
Och jag sitter och äter lite tillsammans med katterna, även fast Pärla bara går och gnyr mot dörren för hon vill ju också vara med och leka utomhus!

Och så har vi satt upp en hylla under fönstret för Dollar eftersom vi inte har några fönsterbrädor.

Berättar mer senare!
Och så ska jag inte glömma bort att berätta en rolig historia om Sheba blötmat!


Kommentarer
Postat av: Heidi,Kattfamiljen.se

Härligt med ommöblering :)

Ser fram emot historien om sheba maten? nyfiken

Sv:

De bra det, hoppas du kommer hitta prylar du gillar.

Ja det finns verkligen mycket mer roliga träd i utomlandsbutiker. Vill ta in sånna men får se hur kostsamt det blir.



hihi hallonkatter är starkast och bäst :)

2010-02-28 @ 20:40:12
URL: http://kattfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0