Tentactión de Cookies

Snart blir det mer mys med lite glass, godis, katterna & pojken till en film.

Dollar ligger och sover på sin vanliga plats på Belles bur och Pärla springer runt och leker med sig själv på golvet.
Jag undrar vad hon leker...

Det har vart ett underbart väder i stockholm idag, synd att jag inte hade ork, lust eller tid att fotografera lite, det skulle ha blivit väldigt vackra bilder.

Jag börjar bli trött på snö, jag tror att vi alla börjar längta väldigt mycket till våren/sommaren.
Jag undrar om Pärla gillar att bada, det skulle vara jätte roligt om hon gillar det.

Nej...Jag ska sluta längta efter solen och städa lite nu. VACKER TASS!


Kommentarer
Postat av: Nina & Alvin

Alvin är ju tokig i vatten, kanske inte när han trillar i badkaret. Men gärna att plaska med tassen ;-) Har Pärla visat något intresse tidigare?



Jag bodde tidigare i Örnsköldsvik och nu bor jag i Piteå = Längre vinter!!! :-( Snön här brukar försvinna vid maj först... Det är första vintern för mig här uppe och det jobbigaste är de få soltimmarna.



Skulle gärna bo någonstans i mitten på landet i framtiden. Får väl se var man hamnar :-) Fast sambon som läser på musikhögskolan kommer nog att vilja bo långt söderut efter utbildningen.

2010-02-02 @ 21:28:48
URL: http://alvintheboss.blogg.se/
Postat av: Mamma Eva

Min älskade dotter <3

2010-02-03 @ 08:07:54
Postat av: Nina & Alvin

Charmtrollet :)



haha, ja, det kan vara kvar snö kvar länge. Känns som att den stannar längre för varje år.. Jag är lite kluven, både gillar och avskyr snö. Den lyser upp när det är mörkt och ger så mysig stämning, sen att åka skidor i skogen är härligt. Men vintern är för långt och snöskottningen kan göra en galen! ;) Men hellre snö än regn och blåst, tror jag.. haha



Australien verkar spännande! Min morfar äger ett hus i Spanien. Har aldrig blivit att jag åkt dit tyvärr :/

2010-02-03 @ 08:46:57
URL: http://alvintheboss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0