Vakna av Panik

Hur många katt ägare har inte vaknat någon gång av panik med hjärtat i halsgropen och sängen våt av tårar pga en mardröm om sina pälsklingar?

Mig händer det ofta.

Drömmer ofta om verklighets-aktiga drömmar om hur olyckor inträffar, andra djur som sliter dom i stycken m.m
Det konstigaste är att det är alltid Dollar allt händer. Så många gånger jag har haft hans blodiga och halvt livlösa kropp i mina händer. Tänk att det finns elaka människor även i drömmar, det är hemskt.

Jag hoppas att det aldrig kommer hända någonting till min Mulli!(Dollar)
Inte Pärla heller för den delen!

Efter en sån mardröm känner man sig matt i kroppen dagar efter åt,  man vet inte vad man ska ta sig till och man vill gråta för det man har sett och kännt i drömmen samtidigt som man vill vara världens gladaste för att det bara var en dröm.



Har ni också haft mardrömmar om era husdjur?

Kommentarer
Postat av: Ligans talesman

Uschja, jag drömmer också hemskt ibland.

2010-02-19 @ 07:46:47
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag har också ofta drömmar om katterna. Senast var igår när jag drömde att jag hade blivit av med Kazpar. Hade värsta paniken när jag vaknade. Riktigt jobbigt!

2010-02-19 @ 07:56:41
URL: http://kattsnack.blogg.se/
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Som tur är så har det inte hänt ofta vad jag kommer i håg när jag vaknar i alla fall. Dock kan jag oroa mig i vaket tillstånd att det skall hända dom nått.

Sambon däremot vaknade gråtfärdig en gång efter en otäck mardröm där hans älskade Marwin råkade illa ut i drömmen. Han var typ låg hela dagen fast glad på samma gång att det bara var en dröm.

2010-02-19 @ 15:00:48
URL: http://www.kattfamiljen.se
Postat av: Sophia & Katterna

Svar till alla:

Ja drömmar kan vara otäcka men som tur är så är det bara drömmar!

2010-02-19 @ 15:23:14
URL: http://royalicious.blogg.se/
Postat av: sara

Jag drömde att min katt hade dött , de jag vaknade helt utan av var att jag skakade min katt ( då jag i drömmen trodde han var livlös( fast egentligen låg han och sov och vaknade av att matte tog tag i han och skakade och när han sover så djupt är han skit avslappnad ( så livlös var han ju inte) .. det var en skit jobbigt dröm och panik när jag vaknade till snabbt och skakade han ( men en lättnad nä rjag vaknade helt och förstod att det var en jävla dröm

2010-03-28 @ 16:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0