kattbilder på väggen?

Jag har funderat mycket på att printa ut lite fina katt bilder på väggen i fotopapper med pappas super skrivare och sedan sätta upp dom på väggen, A4 storlek blir perfekt storlek där jag vill ha korten ändå så jag tror att det blir bra. Men nu är det problemet att Pärla VÄGRAR blir bra på bild.
Dollar blir nästan alltid bra på bild, han vet precis hur han ska posera och se ut. Han lyssnar när man vill att han ska stå, sitta, ligga på olika sätt och när man säger till om hans reflex ögon pga blixten flyttar han på huvudet i perfekt vinkel så ögonen inte blir lysande ;)

Varför kan han inte lära Pärla hur man ska se ut på bild? Eller...Varför kan inte Pärla sluta vara för fin för att lyssna.

Pärla och Dollar

  




Kommentarer
Postat av: Sara och Ansgar

Då har Pärla och Ansgar något gemensamt, nästan iaf. Ansgar är typ kameraskygg, och varenda gång jag hämtar kameran för att ta kort på honom så smiter han undan typ, och när jag lägger undan kameran så blir han sådär söt igen. Så typiskt!

2010-01-11 @ 19:57:05
URL: http://cheaapo.blogg.se/ansgar
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Ja de verkligen så olika me katter. Vissa är riktiga linslusar andra är kamera skygga. Min första kisse posade alltid vackert och tittar rakt in i kameran på typ alla bilder man tog på honom medans syrrans kisse hatar att va me på kort och tittar ner i marken och går iväg. Mina pojkar är lite blandat med vilket humör dom är på, Theodore kan va riktigt bra på att posa om det passar honom ;)

Hihi Pärla är en riktig liten fröken ;)men jag tycker hon är väldigt söt på bilden du lagt upp.

2010-01-11 @ 20:52:54
URL: http://www.kattfamiljen.se
Postat av: Sophia

Sara och Ansgar:

Hehe, ansgar låter som en riktigt gullig liten misse ;)



Heidi:

Tack :)

2010-01-11 @ 22:43:04
URL: http://royalicious.blogg.se/
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Va bra att du är den första som skulle köpa den men jag tycker nog allt du skall vara med och skriva också ;-)

Har svarat er alla lite mer ang boken bland mina kommentarer.

2010-01-12 @ 20:40:34
URL: http://www.kattfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0