Allmänt ha-ha

Pärla är så elak.
Så fort Lexie går förbi henne så får Lexie en klo i sig eller en 4.3kg katt som hänger henne i svansens mendans hon går och så fort Lexie vänder sig om och ska leka tillbaka så sätter sig Pärla ner och skriker "mjauuu" för att jag automatiskt ska säga nej till Lexie.

Nu har Lexie slutat vara så jobbig mot Dollar också, eller...Dollar har slutat vara så mesig.
Jag fyllde upp TV bänken med DVD filmer så nu kan inte Dollar gå och gömma sig där(självklart har han andra gömställen också) så nu får han helt enkelt säga ifrån och Lexie har slutat att trakassera honom nu.

Dollar är en såndär bekväm mes som sitter och skakar i en hörna i flera timmar och sen när man tvingar honom att göra vissa saker så märker han att det var inte så farligt och sen så älskar han att göra det!
Nu har han slutat att muppa sig utomhus också, nu går han fint som en hund i kopplet :)


Han har nog fått lite mer mod sen vi fick Pärla, berättade i ett tidigare inlägg om hans förändring.



Jag har blivit sjuk, förkyld.
Jag har letat igenom hela huset och det är omöjligt att hitta mina lärares nummer.
Hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan förklara mig, för jag vill inte att dom ska tro att jag skolkar efter den stora chansen som jag fått nu.


Hennes ögon fick ensådan häftig effekt på denna bild så jag måste visa den igen!

Kommentarer
Postat av: Susy -en lärare som TROR på dig!

Hej vännen! Va bra att jag tittade in på din blogg och såg varför du inte kom, vi SAKNADE DIG!



Susy´s nummer är 08-606 70 74 (ledig imorgon)

Expedition Eva 08-606 80 67



KRYA PÅ DIG!

Kram Susy

2010-03-16 @ 18:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0