Födelsedag

Idag är det min bror Mickes födelsedag så jag och katterna ska åka till honom och äta glasstårta.
Pärla har en extra fin rosett på sitt sele också!

Angående Pärlas selen, det är alldeles förlitet, jag måste få mamma att köpa ett nytt sele till henne, helst idag.
Annars får hon börja använda Dollars nit-halsband hihi, hon har ju redan en matchande rosett till det ;-)

Här är två bilder som jag tog på Pärla och Dollar idag....


Titta vad mycket päls hon har, selet sitter mot kroppen medans allt som sticker upp är bara påls!

Kanske är han en solid-Ragdoll? Hihi

Och såklart, dagens vår-tecken

Kommentarer
Postat av: Heidi,Kattfamiljen.se

Hade ni hade det mysigt hos din bror :)?



Hoppas du hittar en bra sele till Pärla, skitsvårt att hitta till stora katter tycker jag.



Jag hoppas verkligen också att Wille kryar på sig. Han verkade äta med bättre aptit idag så det verkar gå åt rätt håll.

Men fy vad arg jag blev när jag fick höra hur Bagarmossen behandlat dig och dina djur. Skall ju inte spela någon roll om djuret är renrasigt eller ej. Och att rekommendera avlivning det första man gör är ju sjukt! Nu har ja ju inte träffat dig IRL men den Sophia jag känner via bloggen skulle aldrig låta ett djur lida. Det går ju grymt fort när en katt eller ännu mindre djur blir uttorkat. Man behöver inte alls vara dålig ägare för det.

När Theodore var uttorkad så hade han blivit sjuk under natten och vi märkte på morgonen att han mådde dåligt och fick en tid på eftermiddagen så det går väldigt fort.

Är det så att Bagarmossen är dom enda som alltid har öppet?

2010-03-08 @ 18:53:55
URL: http://kattfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0