iller

Nu sitter jag och Dollar här framför datorn och tittar på olika illeruppfödares hemsidor.
Illrar är ju bara för gulliga och deras sattyg är ju pricken över i.

Jag hoppas att jag kommer kunna skaffa en iller i framtiden.


foto Djurkliniken Roslagstull

Dom är ju bara så vackra, gulliga och deras tassar!! Dom ska vi inte ens prata om!
Och dom där små söta öronen haha.

Nej, jag gillar illrar.
Jag tror att Lexie också skulle gilla en iller, de ligger typ på samma nivå när det gäller lekande haha

Kommentarer
Postat av: Heidi,Kattfamiljen.se

Håller med dig om att illrar är ursöta :D men när jag läste om dom på iller i fokus kom jag fram till att en iller skulle aldrig passa hemma hos oss. Katter må stöka till, sno saker och äta upp saker men illrar verkar vara ännu värre hihi. Så jag kände att jag skulle nog inte klara av det. Så super duper med internet att man kan läsa på så enormt mycket innan man skaffar ett djur så det inte blir fel. Men skaffar du iller kräver jag att få komma och klappa lite på den, dom är ju somsagt ursöta ;)



Sv: Ja eller hur, det är ju jättebra om man kan skaffa en katt från ett katthem, särskilt kattvärnet för dom är verkligen bra. Har du varit på fisksätra katthem? Känns väldigt oseriöst där. Alldeles för mycket katter överallt och han som har det är helskum.

2010-03-23 @ 20:55:02
URL: http://kattfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0