Mina första år

Hej, det är Dollar igen.
Jag tänkte berätta lite om mina första år, t.e x vad jag jobbade med osv.
Nedan kommer ni få se lite bilder och små historier som matte hjälpt mig med som berättar om min uppväxt.
Kom ihåg att ni kan klicka på bilderna för att få se dom i ett större format.

Mina första år                                                                                                


Den första tiden var jag rädd, väldigt rädd och bara gömde mig.
Efter det blev jag bästis med min matte.

Efter att jag blivit kompis med matte som visade mig att jag kan vara trygg
så förändrades världen 
och efter det så gick jag från en livrädd mes
till en riktig myspuff.

Och sen när jag blev äldre så började jag att plugga, massor.
Men jag hade ingen aning om vad jag ville bli,
så jag bara pluggade och pluggade.




Sen en dag
, så kunde jag inte plugga mer
så jag fick lov att hitta någonting att göra.
Det slutade med att jag började arbeta med datorer.

Det var lite pirrigt i början men det var lätt

Och efter det så bara släppte allt och det gick bra.


Efter det gick allt som på räls(e?ä?)
Jag hade sköna kompisar, sköna tider och
jag behövde inte tänka på någonting alls.
Allt var helt enkelt, purrfekt.





Men som alla vet så har allting gott ett slut och det slutet var nära,
För jag blev uttråkad, det var så mycket press, för lite sömn

Jag fick runt ett tag och väntade på bättre tider, men dom tiderna kom aldrig.
Så efter många om och men så slutade jag, jag var arbetslös.



Men vad skulle en katt göra på den tiden? Det fanns inga jobb och allt var så komplicerat så det slutade med att jag bara låg på soffan och tittade på TV hos matte och gammel matte.

Sen såg jag en reklam att dom sökte blåa modeller, jag tänkte att jag kanske skulle prova på att vara modell då men tvekade.

Matte övertalade mig och eftersom hon var fotografen så gick allting ganska fort.

Efter den första fototagningen blev jag anställd som modell!
Det gick helt underbart för mig, bättre  än aldrig förr.

Jag lever som modell och mys misse än idag också!



Hoppas ni gillade min livs historia. Tass!



Kommentarer
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Hihi vilken söt liten historia :) tycker han passar utmärkt som modell ;)

2010-03-22 @ 15:06:05
URL: http://www.kattfamiljen.se
Postat av: Eva

hahahhaah gud va gullig historia hoppas han tjänar mycke pengar som modell =D

2010-03-24 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0