Trött

Jag är trött på att vakna varje dag kl 4 och gå ut och kissa. Dom få gånger jag inte vaknar hör jag att jag gjort det i min sömn och varje gång jag gör det så vaknar katterna och springer runt och är galna.

Och Pärla är världens gulligaste, hon har sin egen säng brevid våran säng.
Jag har en malm gavel, endast den delen med lådor, där kan hon ligga och det gör hon.
Hon vill att vi ska lägga en del av täcket där så hon kan burra in sig i det medans Dollar ligger och myser på klätter trädet.

Jag mår fortfarande inte bra, men någon måste ju städa och inte är det någon annan är jag som måste göra det!
Nu har jag fått ont i ryggen också, förmodligen pga den konstiga sovställningen jag vaknat till dom senaste dagarma...Hoppas det går över snart.

Ekorren som bor här är så nyfiken av sig och nu vet han vart nötterna finns så nu kommer han varje dag flera gånger om dagen, även om man går utanför dörren sitter han kvar där och plockar med nötterna.
Helt gulligt.

Och Dollar försöker lära sig någonting nytt.
Uppdrag dra upp persiennerna och om man säger till honom att vi ska öppna dom snart, då sitter han och muar tills vi kommit och sen börjar han öpnna dom själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0