Happy birthday.

Idag är det mattes födelsedag så det blir massvis med tårta eftersom mattes matte älskar bakelser.
Jag(Pärla) har redan fått smaka på hamburgare som lunch medans Dollar var helt upptagen med blommorna som matte fick av husse.

Och jag är snäll, efter att hamburgarna var slut så fick jag pommes för att vara tyst men dom var äckliga så Lexie fick dom av mig. Förstår ni det? Matte försöker lura mig att äta POMMES! FRENCH FRIES!

Och Dollar beslagtog soffkudden. Han hade ner den på golvet och sen gick han iväg med den.
Efter det så började han klösa, tugga och leka med den, jag fattar ingenting!

Jag gick fram till kudden och kollade men hallå, det var ju en död kudde, vart är det roliga?
Huskatter är knasiga, är era kattkompisar också lika konstiga?

Nu måste jag gå och hålla matte sällskap, hon fyller ju år :)

TASS! Pärla

Kommentarer
Postat av: Elina

Grattis! (; Hihi. Jag kan ju säga att min Tuva börjar växa upp till dam nu. Snart är hon nu lika vuxenvacker som Pärla! Hon verkar få mer burr i kroppen o så är hon i stort sätt lika stor som mammas o pappas manliga svarta kisse! Det är helt otroligt vad hon måste ha växt på sex månader! ;D Pussa alla djur!

2010-05-29 @ 19:03:41
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

STORT Grattis lite i efterskott !

KRam

2010-05-30 @ 09:37:50
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0