Lite hit och dit

Jag vet att jag måste, MÅSTE börja fotografera igen.
Har inte tagit ett katt kort på dagar, vad är det med mig?

Och så är det min födelsedag snart och jag har INGEN aning om vad jag önskar mig.
Jag önskar mig ju faktist ingenting speciellt så jag säger bara att jag inte vill ha någonting.

Som varje år haha.

Vet inte ens vad jag vill äta på min födelsedag.
Någonting jag skulle behöva är en ny kattlåda fast jag kommer ta den från lägenheten, så jag behöver ju inte en ny kattlåda. Happ, den tanken borta.
Tänkte på Photoshop också men jag vet inte, behöver jag det? nej...
Eller Sims 3, fast jag har ju alla sims 2 spel så det är ju lite slöseri...

Nej kan ni komma med förslag snälla!

Och angående katterna så mår dom bra, vi var ute igår och så kan ni läsa om katten som förföljde oss m.m i tidigare inlägget.
Kommer förmodligen gå ut med katterna snart igen, de tycker om det.


Senaste bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0