Pärla är nog en Ragdoll.

Hon är nog en Ragdoll ändå.
Ett tag fick jag upp hoppet om det igen, men sen blev hon väldigt... Pärla
Nu har jag fått upp hoppet igen ;-) Hon ligger HELA tagarna, mitt på golvet på rygg med tassarna i kors, sen rullar hon några gånger för att rätta till sig, sen ligger hon sådär ett tag och gnäller lite.
Då ska någon gå och sätta en fot löst på magen på henne, om det är en hand blir hon sur, det ska vara en fot!

Sen han hon börjat bli gullig igen, hon har ju vart väldigt trotsig ett tag nu men nu ska hon vara nära och kela hela tiden. Fast hon är fortfarande en riktig bitch. Fast det får man vara med så fina föräldrar.

Och som ni vet så spinner hon konstant, finns inget stopp på henne.

Min lilla Pärla... Kommer berätta mer senare för nu måste jag(matte) fixa mig till skolan!

Pärla badade i förrgår igen, i sjön ;)

Kommentarer
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Ja visst är amigurumi katten söt :-)



Va cool Pärla är som badar. Går hon i självmant och simmar eller plaskar hon?



Tror inte våra katter skulle bada frivilligt, duscha går okej. Mycket mjauuuuu dock men annars snälla.



Hoppas den lilla katten du skrev om hittar hem. Småkatter skall ju inte vara ute och ränna på nätterna.

2010-05-19 @ 09:56:40
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Modekatt

Melissa tackar :)

Ska bli kul att läsa Pärlas berättelse sen ;)



Ja du, jag tror jag förstår er båda, jag är också rädd för fiskar & djup mörkt vatten ( höll på att drunkna jag me när jag var liten)

Fast jag går i & badar ändå :)



Ja mammas garderob e bäst, & billigast hihihi.



Hoppas kissen hittade hem! & ha en bra dag i skolan!

2010-05-19 @ 13:12:49
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0