Automatisk laserlek för katten!

Jag hittade en rolig leksak i min pojkväns Teknikmagasinet- tidning. En perfekt leksak om du vill aktivera din katt eller om du inte har tid just nu. (Men detta betyder inte att jag vet om den är bra eller inte, låter bara intressant)

FroliCat BOLT
Automatisk laserlek för katten eller hunden!
Kul för katten och jycken! FroliCat BOLT är en automatisk laserpekare som på nolltid aktiverar husdjur med jaktinstinkt. Ställ BOLT på ett bord eller liknande, slå på och en röd prick flaxar runt på golvet eller väggen. Det tar inte många sekunder innan jagandet är igång med infernalisk intensitet! Leken håller på i 15 min, sen avslutas den automatiskt. Det går även fint att använda BOLT som en vanlig laserpekare. Drivs med 4 st AA-batterier. Mått 70x220x70 mm. Pris: 200:-

Köp den hos din närmaste Teknikmagasin butik eller deras hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0