Hallongläntans Ragdoll uppfödning

Ja, nu ska jag prata av med om uppfödningen som Pärla kommer från.
Jag rekomenderar starkt Pärlas uppfödare (Hallongläntans) om ni är sugna på en ny katt.

Jag vill bli som Pärlas uppfödare, hon har så många fina kvalitéer även fast vi inte umgås så mycket.
Jag tycker om hennes avelsarbete och vad hon stävar efter, jag trivs med henne, och hennes familj är det inget fel på heller men till saken så är det guld värt att veta att känna sig trygg med att om någonting händer så finns hon där för oss. Tror inte att det spelar roll vad det är heller, tror inte ens att det spelar roll om det är om Pärla eller någon annan katt.

Bara när hon var här på besök senast så tröck och klämde hon och Mili(Wonderdolls) på Dollar för att känna på hans njurar när vi misstänkte problem med dom.

Ragdoll katten är min ras då jag tycker om utseendet, tempramentet och mycket mer samt så trivs jag med dom flesta Ragdoll uppfödare men jag har i alla fall hittat min uppfödare och det är Åsa Remmert som driver Hallongläntans.

Och så har Åsa(Pärlas uppfödare) ett så fint hem... Där trivs jag också! :-)
Och så känner jag ju Heidi (Kattfamiljen.se) som har två av Pärlas halvbrorsor som också är jätte gulliga, även om Theodore var en surkärring när jag träffade honom, men det är förståligt för en kille ska ju inte vandra runt i affärer och titta på kläder! (selen).

Nej, jag måste åka förbi Hallongläntans och hälsa på deras kattungar, om jag har räknat rätt så har de ungefär 11 stycken just nu och mer kommer det snart!
Avslutar med en bild på S*Hallongläntans Pärla Preussen

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu blir jag alldeles generad! TACK Sophia, vad gullig du är! <3



2010-10-07 @ 20:52:25
URL: http://www.hallonglantans.se
Postat av: Filippa<3

fy så söööt!<3

2010-10-08 @ 17:35:01
URL: http://nogg.se/filibbaa
Postat av: Kattfamiljen

Hihi ja det blir spännande sen när du blir det :-)

2010-10-14 @ 21:22:51
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Elin med 4

Åh va roligt att du träffat en sån härlig uppfödare som ställer upp :) Jättefina ragdolls!

2010-10-18 @ 20:19:10
URL: http://www.123minsida.se/emblan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0