Sophia

Jag som skriver bloggen heter Sophia men kallas ofta för Sofy och är född våren/sommaren 93.

Även fast jag inte vart med så länge länge har jag en hel del erfarenhet av djur och jag har alltid önskat mig en katt eller ett par hundra, än så länge har jag endast två st underbara katter och diverse andra djur.

Jag är uppväxt i ett parhus i Vendelsö (haninge) tillsammans med min mamma,pappa och mina tre äldre bröder. Och såklart våra husdjur.
Nu bor jag tillsammans med min pojkvän och mina husdjur i ett eget hus hemma hos mamma och pappa precis brevid Långsjön & Gudö ån som sammanbinder Drevviken och Långsjön i Gudö (Haninge).

Som ni kanske har förstått så älskar jag djur, speciellt katter. Jag älskar de mesta djur och är väldigt intresserad av allt som har med djur att göra.
Jag drömmer om att en dag börja föda upp Ragdolls tillsammans med pojkvän Jeff.
Jag är också intresserad av media och bild m.m.

I min blogg skriver jag om katt-saker som t.e x katten som husdjur, mina katters vardag, kattprylar, åsikter och tankar osv. Ibland även min egen fritid.

När jag inte bloggar eller spenderar tid med min pojkvän Jeff och mina älskade husdjur så pluggar jag men jag har ingen aning om vad jag pluggar till eller vad jag vill jobba med när jag blir äldre. Jag skulle älska att arbeta med djur, alla olika sorters djur.

Om det är någonting du/ni undrar om över mig så fråga bara!


Kommentarer
Postat av: Wiktor

Hej Sophia! Skulle du kunna tänka dig att blogga på bloggtoppen på alltomkatter? Du skriver bra! Lägg ett mail till mig om du är intresserad! Mvh / Wiktor

2010-01-28 @ 21:49:11
Postat av: AminaStar´s

Hej Sophia!

Hittade till din fina blogg via Heidi. Det var jag som fick mailet om jourkatten. Låter ju toppen om du kan ställa upp. Har du fått kontkt med ägaren till kissen?

/Katarina/

2010-02-04 @ 12:47:15
URL: http://www,aminastars.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0