100909

Ursäkta att jag inte har vart inne och skrivit någonting men jag har inte half tid...

Previous;

Körde fyrhjuling (höll nästan på att krocka med tanke på att jag hade två jobbiga hundar som sprang framför hjulen hela tiden och en jobbig idiot s.k pappa bakom mig som skrek "gasa, gasa, gasa gasa!") men lyckligt vis gick allting bra och vi krockade självklart inte med tanke på att jag har så bra kontroll. :-)

Uhm.. Har argumenterat med min pojkvän Jeff, men nu är allt OK tror jag.

Igår åkte jag till Ösmo för att titta på en Ragdoll kattunge, efter som min katt--Dollar är så ensam på dagarna vill han nog ha lite sällskap av en söt tös och då bestämde jag mig för antigen en urgullig hemlös kattunge eller en urgullig Ragdoll unge. Igår åkte jag och mamma och tittade på henne och hon var ju bara så underbar! Alla var helt underbara, önskar man kunde stoppa in dem alla i en väska och springa iväg! Men, men, nu ska vi bara ha Pärla... :-)

Just nu sitter jag på sängkanten och chattar med min pojkvän samtidigt som jag planerar vad jag ska rita på kortväggen bakom sängen, det är lite tråkigt att ha fyra helt vita väggar så jag ska måla en fondvägg! :-)
Har inga speciella planer för idag så jag kanske skriver ett till inlägg om hur gulliga kattungarna var.
            
                                                
                                                                                Pärla

           


Kisses & Hugs,
    ♠ Lady Sophia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0