200909

God morgon! Klockan är 10 och jag är helt vaken. Vädret är underbaaaart idag igen!
Nu ligger jag här på sängen med min laptop och katt och funderar starkt på diverse saker - Livet(?) Kommer allt gå bra mellan Dollar och Pärla(?) Kommer allt gå bra mellan mig och min älskling(?) Hur kommer framtiden se ut(?) M.m.

Gud vad hungrig jag blev när jag såg den "Amerikanska Brunchen" på TV4. Kanske skulle jag gå ner till stora huset och laga lite frukost? Mmm.... Åååh, jag längtar sååå tills min älskling kommer hit och vi bor i lägenheten tillsammans med mina katter, min degu och min älskade hund.... MYSIGT!

Jag har ingen aning vad jag ska skriva.. Även fast jag är s.k "wide awake" är hjänan fotfarande gelé så jag skriver nog lite mer senare :-)

Här får ni lite att titta på.....

   
♥ Dollar                                ♥ Lexie                  ♥ Belle                     ♥ Honey


♥ Kisses & Hugs,
             Lady Sophia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0