Pärla berättar...

Hej! Det är jag, Pärla.
Matte är förkyld så jag bloggar idag. Jag tycker att hennes förkylning är över reklamerad.
Jag bad om att vi skulle gå ut idag igen och då svarade hon att hon har skola och är sjuk så vi får se senare.

Vadå senare? Jag vill gå ut nu!
Hon får väl gå och ta lite mecidiner och bli frisk, annars får hon gå till sjukhuset och bli frisk!

Och vad äcklig hon är, jag hoppade upp och gosade med henne för att väcka henne och vet ni vad hon gör? Hon vänder sig om och snyter sig! Sen nös hon över mina morrhår! Det var tack(en) för att jag murvlar in mig under täcket och sätter i gång tramp- och spinmaskinen!

Nu måste jag försöka få iväg matte till sin tråkiga skola som inte jag får följa med till för annars så får hon faktist gå ut med oss och ha filt och näsdukar med sig!

Här är en bild på mig!

Och läs gärna tidigare inlägg, ifall att vi har skrivit någonting nytt tidigare. TASS!

Kommentarer
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Åh va coolt att hon hoppade i blurret! Modig tjej!haha då har du en badkompis i sommar då ;)

Usch då att du e sjuk Sophia, det lät ju inte roligt alls. Massa krya på sig till dig!

Sv:

Ja det har varit lite skumt väder sen i söndags. Först sol, sen snö sen regn sen sol osv.

När du skall börja lära Pärla gå lös så kan du ju göra så att du helt enkelt släpper kopplet och låter henne gå med det släpande först och känner av henne. Jag kände fort av att Theodore och Marwin inte sticker. Men man måste ju vara i ett område där det inte kommer bilar och mycket hundar.

Ja samma där med Eddie som med Dollar, han är så rädd av sig. Men oftast söker han sig till mig när han är rädd. Han har fått gå lite lös ibland när vi är långt in i skogen där det är jättelugnt.

Skönt att katternas munnar hållt sig fräscha. Känns inge vidare att vi behöver åka till veterinären och rensa tänderna på dom.

haha va söt hon e som äter hundben. Men jo jag tror det finns för katter också. Har inte kikat så mycket på det men skall nog kolla upp det faktiskt.

2010-04-20 @ 15:10:05
URL: http://www.kattfamiljen.se
Postat av: Modekatt

Vilken sötnos!

Så fin hon e!

2010-04-21 @ 16:32:22
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: Nath

Vilken fin kisse =)

2010-04-22 @ 13:51:24
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0