Cougar Obsession

Tidigare skrev jag ett inlägg om Doktor Alling och hans Puma, nu blir det ett till puma inlägg fast mest spamm om mina tankar haha.

Jag har alltid vart fascinerad av vilda djur, alltid önskat att öpnna min egen zoopark osv.
Jag har alltid vart döds kär i pumor sen jag fick reda på att de är såna underbara husdjur.



Jag ska ha en puma en dag.

Men först ska jag bli äldre, flytta från sverige, skaffa en licens och ett stort hus med en stor tomt.

Jag har nog läst varenda sak på internett om pumor haha. Speciellt ägarnas egna historier om hur de förstör hela hemmet för att de älskar att busa och få uppmärksamhet HELA TIDEN. Låter de inte underbart intressant och roligt?

De är så söta som ungar och så vackra som vuxna.
<bebis | vuxen>

Många har även sina pumor tillsammans med sina vanliga katter och det går bra!

Nej nu måste jag nog sluta spamma om pumor hihi.


Kommentarer
Postat av: Puma

Min Matte älskar också den stora Puma katten, men hon får nöja sig med lilla jag. Som iallafall ser ut som en Puma i miniformat.

2010-02-18 @ 14:58:13
URL: http://rosbladhskattfotosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0