Mys och uppmärksamhet

Gud vad katter är mysiga!
Dollar och Pärla ligger och myser på soffan nu, de är så gulliga! Och OJ vad Pärla har blivit stor!

Jag är så nyfiken över hur stor Pärla kommer bli, hon är 7 månader och 4 kilo stor redan. Någon med Ragdoll erfarenhet som har en aning om hur stor hon förmodligen kommer att bli?

På tal om Ragdolls, gud vad jag bara blir mer och mer sugen på uppfödning, jag bara läser mer och mer och mer om allt som har med uppfödning av djur att göra. Jag skulle älska att föda upp Ragdolls, eller något sorts djur över huvudtaget. Jag minns när jag födde up Gerbiler jag stor trivdes i att ta hand om dom små söta bebisarna.

I värsta fall får jag väl bli fodervärd åt någon stilig misse! Det är synd att Pärla är steriliserad, hon skulle få jätte fina bebisar :-) På tal om fin, jag måste börja engagera mig i utställningar snart, jag är så löjlig, går alltid och drar ut på allting men sen när jag väl gjort det en gång så är det ingenting konstigt med det. Pärla skulle älska att bli beundrad av andra människor.

I söndags så var vi på 2-års kalas hos min brorson Sebastian och självklart så tar jag med mig Pärla eftersom jag vill att hon ska lära sig att umgås med mycket människor, liv, stoj och barn. Hon tyckte att det var jätte kul tills alla andra började bry sig om födelsedags barnet och tårtan, då började hon jama på sitt jag-vill-ha-uppmärksamhet-sätt men sen blev hon glad när hon fick en bit tårta.



Vad tycker ni om den nya designen på bloggen? även fast den inte är klar...
Ni får jätte gärna komma med förlag på vad ni tycker fattas eller behövs eller vad ni tycker ska ändras!


Kommentarer
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Låter verkligen som att Pärla blir en stor dam :) men hur stor har inte jag koll på.

Låter mysigt med uppfödning :)

Själv skulle jag inte vilja föda upp själv men jättegärna vara fodervärd till en liten kattfröken så att man får vara med om att föda upp några kullar med hjälp av en duktig uppfödare.

2010-02-02 @ 18:19:31
URL: http://kattfamiljen.se
Postat av: Sara och Ansgar

Snygg design!

2010-02-02 @ 19:09:20
URL: http://cheaapo.blogg.se/ansgar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0