Pärla berättar

Nu när matte är sjuk och husse jobbar så händer det inte så mycket och matte sa att hon inte orkar med för mycket terroriserande så jag får väl bara hålla mig i skinnet tills matte blir frisk!

Vi var i lägenheten hela helgen, matte bara sov och sov och sov men när hon väl var vaken så badade hon mig!
Det är inte så farligt att bli badad, jag tycker faktist om det men det är ju så pinsamt när husse och Dollar står och skrattar åt mig i badrumms dörren! Fast matte förklarade att jag är världens vackraste så det var OK!

Efter duschen blötte jag ner hela Dollar och husse som hämnd!

Här är en bild på mig och min kompis Lexie!

Kommentarer
Postat av: Martina

Sv: Det är så mysigt när man vaknar och dom ligger hos en. Jag brukar ha Oliver vid fötterna och Kazpar vid kudden. Det är så mysigt. (:



Pärla och Lexie verkar ha det väldigt soft också. En enda stor hårboll som man bara vill burra in näsan i. (:

2010-02-15 @ 13:59:08
URL: http://kattsnack.blogg.se/
Postat av: MODEKATT <3

Sötisar!!Så gulliga! & det var visst rätt åt husse & Dollar!!Vad kul att hon inte har något emot att badas!

Ang inredning, så förstår jag att du måste vara trött på den romantiska inredningsstilen! Jag kommer säkert att bli trött på det jag med efter några år:)

Jag vill ha det sådär lantligt/romantiskt i köket framförallt & då & då i sovrummet med, fast inte hela tiden! Det är enkelt att bara byta gardiner & sängkläder så ser det annorlunda ut :)



& ang din förkylning, hoppas att du har varit hos läkaren och fått antibiotika, för det låter ju hemskt!Min bror har också mått sådär som du & har legat på sjukhus i 9 dagar!

Krya på dig!!

2010-02-15 @ 16:25:38
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: Heidi,Kattfamiljen.se

Ja det är bäst du håller dig i skinnet tills matte blir frisk lilla Pärla. Det är inte kul att vara sjuk, däremot brukar mattar uppskatta en goskisse när man är sjuk :)

Söt bild på charmtrollen!

2010-02-15 @ 21:01:50
URL: http://www.kattfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0