Pärla berättar...

Igår var jag jätte rastlös! Det var jätte fint väder och matte skylde på att hon hade en migrän!
Vad är en migrän igentligen? Är det någonting som man äter undrade jag, men då sa matte att det var som en jobbig huvudvärk. EN HUVUDVÄRK! Jag får stanna inne pga en huvudvärk! Stackars mig...
Men senare på dagen löste sig det för vi fick följa med och handla! Och så fick vi en jäääätte stor och fin fjädervippa att leka med, om man får presenter varje gång man är jobbig så ska jag börja vara jobbig varje dag!

Dagen var rätt OK ändå, även fast vi inte fick gå ut men sen på kvällen gick all elektrisitet så husse tände några ljus för att det var såååå mörkt och när elektrisiteten kom tillbaka så tyckte husse att det var så mysigt med levande ljus och när husse tittade bort hade jag bränt mig! Han skulle ha lyssnat på matte när hon sa att lilla jag inte vet att det är farligt så nu får jag gå runt med krulliga morrhår på ena sidan! Matte fick bort dom brända topparna på min fina man men morrhåren är krulliga! Jag känner mig som en Mjaulyn Catroe nu!

DUMMA HUSSE!

Nej nu ska jag tigga frukost från mamma! Hej då!


Jag när jag var liten!

Massor med gos från Pärla!

Kommentarer
Postat av: Martina

Sv: Tack så mycket. Dina katter är också jättesöta. Otroligt fin bild på Pärla när hon var liten. Så fina blåa ögon.

2010-02-11 @ 10:29:07
URL: http://kattsnack.blogg.se/
Postat av: Heidi,Kattfamiljen.se

Va mysigt när Pärla bloggar lite :)

2010-02-11 @ 22:24:19
URL: http://www.kattfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0