Tyzon är här!

Idag är det -24 grader här i Stockholm och då blir det lite kallt för hundarna att vara ute hela dagen och eftersom min bror Ricky har med sig Tyzon på jobbet så får han stanna här, hemma hos mig, så slipper han bli för kall!

Och så får han lära sig hur man ska vara med katter.
Rickys flickvän vill ju ha en katt, men det får hon inte för Ricky.

Tyzon är så gullig med katterna, han rädd för dom.
Eller...Han har respekt för dom, precis som en hund ska ha!

Pärla är i alla fall på Tyzons sida. Hon stod och petade på Lexie när dom låg och brottades på golvet så Lexie blev intresserad av Pärla och då brottade Tyzon ner Lexie, Teamwork!


Tyzon och Flingan för ca två sommrar sedan.

För att läsa mer om Tyzon, läs under fliken Hundarna


Det blev ingen promenad igår, snöovädret hann komma innan vi gick ut :(
Bättre lycka idag? Hoppas det.




Kommentarer
Postat av: malin

den dä'r bilden tror jag att jag tog =)

2010-02-22 @ 09:28:23
URL: http://chimaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0