kittkatt

Idag ska vi gå ut med katterna och jag ska ha med min kamera. Synd att mitt ena objektiv är i lägenheten, det skulle vart perfekt att ha det nu men jag får göra det bästa av situationen och använda mina andra objektiv istället.

Nu får vi bara hoppas på att Pärla också vill vara fin på bild. Dollar poserar alltid fint framför kameran medans Pärla alltid försöker se ut som en stroppig surbulle när man tar fram kameran. Tror ni mig inte? Hepp då får ni väl lite foto-bevis ;)













Lite arrogant är hon, men det får man vara när man är så söt som Pärla!
Min lilla söltvattens pärla ♥ [sölt=söt + salt]

Nej, nu ska vi koppla katterna och sedan gå ut. KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: Elina

Gud vilka fina bilder! (; Haha. Charmen rasar genom bild och skärm. ^^ När badade du dina katter första gången? (hur gamla var de?) Jag får hem min om två veckor! (; Då lämnar hon Skåne.

2010-01-26 @ 12:52:03
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jag vet tyvärr inte när dom blev badade för första gången eftersom jag aldrig riktigt frågade uppfödaren när de blev badade första gången och Dollars uppfödare hade jag inte kontakt med över huvud taget eftersom han var 12 veckor och ett bar "bönder" födde upp honom hehe.

Pärla blev dock badad ett par gånger innan vi fick henne men jag VET att hon blev badad när hon var 12 veckor eftersom då var vi på utställning.



Personligen badade jag Dollar när han var ca 20 veckor, då vågade han stiga in i duschen själv och bli badad.



Jag kan ge dig ett tips. Lär din katt att tycka om transport buren och att bada, då kommer du inte få problem när dom momenten kommer ;)

2010-01-26 @ 14:40:26
URL: http://royalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0