ORIJEN del 2

Hit tills har Orijen gått jätte, jätte bra.
Dollar bara älskar det och Pärla tycker också om det. Jag har dock bara använt det i en vecka än så länge men det börjar redan visa resultat. Dollars ryggpäls har blivit finare och hans kropp har blivit bättre.

När jag endast matade dom med friskies ett tag så blev han väldigt...Kompakt och hur ska jag kalla det? "Snabbmats fet" och toalådorna har mycket bättre resultat och lukt redan!

Jag kommer berätta mer om hur det går om ett tag.

Tusen tack, igen Heidi för tipset! ♥♥


Kommentarer
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Varsågod Sophia :) är glad att jag kunde hjälpa till!

Vart lite inspirerad och skrev också om foder idag.

2010-01-02 @ 23:58:45
URL: http://www.kattfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0