Tyzon

Tyzon bor nu med min bror av diverse anledningar.



Namn/smeknamn: Tyzon, Ross-tass

Född: 2007-11-??

Färg: Svart m. Dobermann fläckar

Ras: Gatu korsning.

Favorit mat: Allt

Favorit leksak: Näbbdjur murveln, plysch ben & Lexie

Information:
Tyzon är en VÄLDIGT undergiven hund som bor hos min bror Ricky(han är dock fortfarande min hund).
Efter att Tyzon blev könsmogen kom inte min ena han hund Whiskey överens med Tyzon och efter ettpar slagsmål och veterinär besök så bestämde vi oss om att min bror fick ta honom eftersom de trivs och det inte gick att ha honom här tillsammans med Whiskey.
Min pappa köpte Tyzon för 2000kr från en zigenare som gick runt vid deras industritomt i Länna/Lissma.
Zigenaren påstod att han var en blanding mellan Tysk jaktterrier och collie men det är han inte. Vi tror att han är någon blanding mellan Rottweiler, Dobermann och Border Collie.

Tyzon bor nu med min bror av diverse anledningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0