Inget mer rymmande!

Nu blir det inga fler katter från mitt hem som springer runt utomhus, ensamma.
Jag har nätat in mina fönster! Eller, jag tog 4st gröna stängsel som vi använde som valphage till Flingan när hon var valp.

Inte världens vackraste men vad gör man inte för sina katter?
Nej, nu sitter katterna som fast klistrade vid fönstret. I alla fall Dollar. Pärla undrar ju vad det är som är såååå intressant haha.


Dollar mår bättre. konstig pojke där.
Senare på dagen var det som att han aldrig hade vart en sjukling och nu är han hur frisk som hellst.
Då kunde jag ju ha tagit hand om den hemlösa katten Molly i alla fall!

Fast nu bor Molly som jourkatt hos Kattfamiljen.se och det är bra.
Får bara ta nya tag och hjälpa en annan katt då! Vi får se hur det blir. :-)

Ursäkta att jag inte lägger in nya bilder men min kamera ligger på mina föräldrars köksbord. ;-)

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Skönt att kunna känna sig lugn.

2010-07-08 @ 11:41:18
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0