Dåligt, dåligt.

Nej nu måste vi boka tid hos veterinären igen!
Dollar har blivit bättre, men sämre nu.
Sen igår, förrgår har han vart lite...sur och i natt spydde han ungefär 4 gånger, först tänkte jag att det var en hårboll eller någonting men när jag torkade upp spyan så var det bara någon äcklig sörja och det var ingen mat i den heller så kanske har han inte ätit?
Han har ju inte vart så glad i maten men det är ju så svårt att hålla koll på honom om han äter eller inte med tanke på att Pärla gärna gluffsar i sig både sin och hans mat bakom ryggen på oss.

Han har ju inte ont i ryggen längre, men när man håller i honom eller håller på med honom "för mycket" dvs. i mer än två sekunder hehe, så blir han morrig och bitig. Det tycker inte jag om :-(

Han har ju vart och brottas med Pärla små stunder under gårdagen.
Min stackars lilla pojke, varför kan han inte bara säga hur han mår? Det är svårt att gissa sig till det.


Och jag skulle ta hand om en katt från Kattvärnet Haninge, Molly heter hon, men sorgligt nog så tror jag inte att det blir bra att ta hit en ny katt nu när Dollar har blivit dålig.
Jag frågade kattvärnet om vad dom tycker men jag personligen tror inte att det skulle vara en bra idé att ta hit en ny katt nu när vi förmodligen kommer behöva springa på veterinär kliniken med Dollar igen.



Du vet väl att du kan gå till närmaste katthem och titta efter en katt om du vill ha en katt?
Vad är det för skillnad om katten är övergiven/utefödd eller om den är uppväxt i ett hem?

Kattvärnet i Haninge och massor av andra katthem finns det en hel bunt med katter som skulle riskera sin svans för att få ett hem som varar för evigt!



Och Pärla tackar för alla gratulationer som hon fick igår.


Kommentarer
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Stackars Dollar att han är dålig :-( Hoppas dte blir bättre snart.



Sv: Haha ja vet, dom visar verkligen upp sig när det kommer folk. Dom vill ju så gärna ha en egen familj dom små sötnosarna.

Oj hur lyckas han öppna fönstrena då?



2010-06-30 @ 11:51:39
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: marcella+katter

Hoppas han kryar på sig! Och herregud va söt blogg! Titta gärna in hos mina katter!

2010-06-30 @ 19:40:39
URL: http://kungminus.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Men stackarn då. :-(

Krya på dig Dollar !

2010-07-02 @ 19:48:36
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0