Förlåt, förlåt, förlåt

Förlåt för min otroligt dåliga uppdatering!
Måste försöka skärpa mig, men vad ska man göra när det är sommar?

Men katterna mår bara fint och Pärla tycker om att bada, i sjön, sötnosen.

Provade en mynta spray och dom förstod knappt vad det var. Dollar slickade och slickade på den mynta sprayade leksaken och så strök han sig mot fötterna på oss efter att vi fått lite mynta spray där medans Pärla inte brydde sig.

Och vi har sett mer små katter springa runt här omkring.
Fast denna gång var det en helsvart liten sak, snart får vi lov att börja samla in dom ju!

Ja, jag har ingenting att skriva om så... Om det är någonting ni vill att jag ska skriva om så får ni bara ta och säga till!




Avlsutar med två bilder på missarna. Favoriterna. :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte illa att bada i sjön! ;-) Tänk om våra katter också skulle våga det. :-)

2010-06-13 @ 10:09:08
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0