Gömställe

Idag så städade jag undan lite och la min lila filt på katternas ställning och de hade självklart ner den, halvt.
De tyckte att det var så mysigt så jag fick lov att fixa till filten och bygga en kojja till dom.

Här är en bild på Pärla som ligger i kojjan.


Visste ni att jag ska åka till CRT zoologiska på lördag(imorgon) och köpa ett sele till Pärla och då kanske vi träffar Heidi från Kattfamiljen och hennes katter!



Här kommer lite bilder att titta på!

Klicka på de mindre bilderna för att få se dom i större format.
  

Kommentarer
Postat av: Sara och Ansgar

Förstår att Pärla tyckte det var mysigt där under filten! :)

2010-03-12 @ 17:45:58
URL: http://cheaapo.blogg.se/ansgar
Postat av: Anonym

du får bygga ett tält åt dom :)

2010-03-12 @ 19:52:25
Postat av: Heidi,Kattfamiljen.se

Jag kommer typ kvart över tre till Crt. Vår förbannade bil har fått för sig att den vill inte blinka med ena blinkersen. Vet inte hur svårt de att fixa så om de inte går fixa fort så tar jag bussen och kommer med bara Theodore. De allra mest han som behöver stor sele och så är det ju kul att shoppa med katterna :)

Fan fast jag är skitsur på bilen. Äntligen skall jag komma iväg och göra nått kul med katterna (har ju varit hemma typ 2 veckor pgr av knäskada) så pajar bilen morr

2010-03-13 @ 02:18:33
URL: http://kattfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0