Pärla är gullig

Pärla är så gullig.
Varje morgon ligger hon och sover, men så fort hon märker att jag vaknar så vaknar hon också.
Först säger hon god morgon och sen sätter hon sig framför kylen och frysen och piper att hon vill ha mat.

När dom fått allt dom vill ha  sätter jag mig oftast i soffan, då kommer Pärla när hon är klar och sätter sig brevid mig och stirrar tills jag säger hej till henne. Då går hon till mig och börjar trampa och spinna.
Och duktig är hon också för hon svarar alltid när man frågar henne saker.

Dollar pratar med ögonen och Pärla pratar med munnen.

Hon ser ut som ett sockervadd doppat i choklad :)

Kommentarer
Postat av: Sooz Photography

Otroligt vackert katt! Jag har nog aldrig sett så blå ögon nån gång.

2010-04-01 @ 11:49:44
URL: http://chiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0