Sömnlöshet

Varje dag vaknar jag, mitt i natten och kan inte somna om först det är för sent på morgonen.
Jag väcker djuren av misstag och dom somnar inte heller om. Istället för att sova börjar de leka.

Jag hade en sådan konstig drömm och jag blev så sur på min mamma i min dröm.

Pärla kom springande vid huskanten och efter kom Whiskey, han försökte döda henne
så Pärla springer in i hönshuset genom den lilla luckan och jag hinner precis ta tag i honom för att han kom inte igenom luckan,han är för stor. När jag greppade tag om Whiskeys nack skin och stälde mig över honom och höll mina ben hårt mellan magen och höfterna så han inte kan rymma, då skriker han och gråter som han alltid gör, även innan du inte ens har kommit nära när han gjort fel haha, i alla fall så biter han mig rakt i armen.

Blodet börjar forsa ut och Whiskey springer till dörren till hönshuset som min far lämnat öppen, Pärla gömmer sig under lite skräp och möbler(eftersom vi inte har några höns så använder vi hönshuset som ett förråd) Whiskey ska precis gräppa tag i hennes päls och dra ut henne när jag hoppar på honom och håller ner honom sen ropar jag på mamma att ta in Pärla. efter några minuters ropande på hjälp kommer min pojkvän jeff ut och undrar vad det är, han tar in Pärla och nu är hon trygg.

Efter det så kommer mamma upp till huset och undrar vad allt liv varför någonting och efter att jag berättat undrade jag vad hon gjorde som var så viktigt. Hon svarade att hon skulle bara visita alla sina vänner på café city och hennes skörd skulle blivit gammal om hon inte fixade det på en gång.

Jag tittade besviket på henne och undrade vad felet var på henne.
Hon blev sur och kokade en kopp te i mitt kök(JAG HADE ETT KÖK!!!!) Efter en lång tid så slutade jag att bry mig om den situationen för att ingen blev ju skadad förutom jag så jag gick till balkongdörren och tittade ut. Där satt en stor uggla och en även  större örn, jag tar snabbt fram kameran och börjar fotografera sen märker jag att någon ställt in min kamera på någon konstig inställning så jag ändrar det fort och precis innan jag hinner ta fotot kommer mamma och skrämmer iväg dom. Typiskt. Då blir jag sur på henne igen och drar upp att om deras hund Whiskey biter mig, deras dotter så bryr dom sig inte för Whiskey är speciell och "han menar det ju inte" men när Turbo bet pappa så avlivade ni honom på en gång, även fast det inte var Turbos fel. Då blir mamma sur på mig och kastar ut Pärla igen, den gången hinner jag inte stoppa Whiskey så han tar Pärla och hennes halvt livlösa kropp hänger ner från hans mun. Hennes beiga päls är röd nu och Whiskey har förstått att jag blivit sur så han går iväg, fast när han ser pappa blir han stolt över sitt byte och visar upp det. Pappa berömmer honom.

Jag blir ledsen, ledsnare än jag någonsin vart och undrar vad i tasslingen felet är på dom, hur man kan vara stolt över att deras hund har mördat deras dotters katt och bitit mig. De skyllder på att han kan inte hjälpa att han bet mig, jag gjorde förmodligen illa honom och han kan inte styra över sin jakt instinkt.
Jag kände mig ensam, som att mina föräldrar svikit mig sen vaknade jag


Hela jag vart helt svettig och äcklig när jag vaknade, panik och hjärtat bultade så hårt att det gjorde ont i hela kroppen. Jag hatar mardrömmar.

Kommentarer
Postat av: Eva

Näe stackars mammas lilla råtta,vilken tur att det va en dröm :) <3

2010-03-24 @ 19:03:07
Postat av: Sophia och Katterna

Mm.

2010-03-24 @ 19:44:34
URL: http://royalicious.blogg.se/
Postat av: Heidi,Kattfamiljen.se

Usch va otäckt med mardrömmar! Jag hade också en mardröm inatt. Mådde verkligen dåligt i drömmen.



Sv: Okej ja men det är ju bra att kolla med uppfödare :)

Aha hur länge skall du vara borta? Kommer din kille därifrån va? Vart träffades ni? :) hihi jag tycker det är jättekul att höra hur folk träffades.

2010-03-24 @ 20:45:13
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Men usch vilken dröm. :-(

Kram o Tass

2010-03-24 @ 20:54:25
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0