Spinnerier

Í tidigare inlägg berättade jag om Pärla och hennes spinnerier, nu ska jag fortsätta!

Jo, Pärla är en riktig liten spinn apa. Hon bara spinner, spinner och spinner
Så fort jag har lämnat henne för en sekund står hon och gråter efter mig med vääärldens mest sorgsna jam och när jag väl är hemma så har hon börjat visa sin uppskattning med att spinnaloss.

Hon spinner hela tiden.
Pratar man med henne så jamar hon fint tillbaka samtidigt som hon spinner. Klappar man henne så spinner hon så hela sängen vibrerar! och om man bara tittar på henne utan att prata eller röra så spinner hon lika mycket.

Hon är så söt min Pärla. Hon är som en liten huvudkudde. En fluffig huvudkudde. Min Pärla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0