Today

Imorse skickade jag ett e-mail till Pärlas uppfödare Åsa(Hallongläntans Ragdoll) och undrade när hon hade tid att träffas, sen kan vi planera vidare därefter, det kommer bli riktigt roligt att se skillnaden mellan Pärla och Pinja hihi.

Var i skolan också och snart ska jag städa i min lilla stuga, sen kanske vi går ut en sväng med katterna? Om mamma vill åka och köpa ett nytt sele till Pärla förståss. Pärlas sele är alldeles för litet, hon har blivit stor, jätte stor.

Imorgon kommer lärarna visa mig hunddagiset i bygnaden brevid den som jag går i, kanske får fotografera hundarna lite också? Hihi.

Berättar mer ikväll!


Kommentarer
Postat av: Heidi,Kattfamiljen.se

Sv: Tack söta du för att du tycker det :D



Tycker du väntar till lördag med att handla sele så kan våra katter ha lite släktträff ;) min sambo skjutsar mig till Crt på lördag på eftermiddagen :)



Va roligt att åka till Åsa :)Hoppas det går lika bra som när vi var där med katterna. Inget bråk alls :)

2010-03-11 @ 16:26:51
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Heidi,Kattfamiljen.se

Va roligt att dina också går bra i koppel :D



Dom stänger 16 såg jag så tänkte väll vara där ungefär 15. På en timme borde man ju hitta en sele som passar. Hoppas vi ses där! :)

2010-03-11 @ 20:03:01
URL: http://kattfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0