Katter igen...

Nu har vi sett tre stycken katten som stryker omkring i samma ålder och alla ser exakt lika dana ut förutom färgerna.
Två av dom är gråa med prickar på fast den ena har en röd fläck i ansiktet och den tredje ser precis lika dan ut fast röd med inte tabby, mer typ melerad.
Den hel gråa med svarta prickar var jätte kelig medans dom andra två var rätt rädda av sig.

Förvånar mig inte om det är en av grannens bengaler som har dejtat en annan katt här omkring.
Fast vi har så mycket sork och möss här i gudö så hungriga behöver dom itne vara om dom är hemlösa ;)

Kommentarer
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Hoppas dom inte är hemlösa :(



Sv: Ja kattlucka vore ju optimalt i balkongdörren också. Den är dock gjord av glas så det lär inte gå tror jag.

Ja ibland kör jag med varmt täcke också ;-) men oftast får dom va ute ett tag och jag låtsas att jag inte hör på en stund.

2010-05-27 @ 13:46:08
URL: http://kattfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0