Mjau!

Har absolut ingen aning om VAD jag ska skriva men någonting vill jag jama om.

Katterna bara sooover!
Pärla ligger helt utmattad i transportburen och Dollar ser död ut på min IKEA byrå.

Ja, jag har transportburen framme hela tiden. Allt jagför är att ta bort gallret. En filt ligger redan där inne.
På det viset lär sig katterna att transportburen inte är farlig osv så får dom inte panik när man ska vill veterinären, Och så får man ju en jätte praktisk och mysig sovplats.

Vad tycker era katter om transportburar?


Kommentarer
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Eddie lär sig aldrig att tycka om transportburen när vi skall iväg. Är den framme ligger han gärna i den och sover men såfort man stänger och går iväg med honom i den får han panik och jamar förtvilat :-(

2010-05-10 @ 20:01:39
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Jenny

Ängla älskar transportburen! :-) Vi har en står sådan som egentligen är för hundar. Han åker bil varje dag och trovs väldigt bra med det. Blixten och My är däremot inte så glada för det... de föddes ute och är lite försiktiga av sig när de träffar nya människor.

2010-05-13 @ 13:11:17
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0